[Cronica de film] – Every Day (2018)

Mi-au placut dintotdeauna povestile de dragoste, asta nici nu se discuta. Sunt o romantica de fel, dar, sa nu credeti ca plang la toate filmele siropoase. Nu, nici vorba. Pentru a imi da lacrimile trebuie ca acel film sa ma impresioneze sau sa imi transmita un mesaj. Nu vreau sa va vorbesc despre mine astazi ci despre filmul ‘Every day’ pe care l-am vazut in avanpremiera miercuri la cinema.

Every Day este bazat pe romanul cu acelasi nume scris de David Levithan. Va spun sincer, nu am citit cartea desi am de gand acum dupa ce am vazut filmul.

Despre ce este vorba? Un suflet pe nume ‘A’ care “posedă” diferite corpuri pe zi si continua sa se intalneasca cu o adolescenta de  care s-a indragostit. Plotul este unul dificil dar in acelasi timp interesant. Principalul motiv al tuturor este dragostea, poate suna ca un lucru bun, dar când prioritățile și alte persoane intră în joc atunci este complicat.  Rhiannon și A (oricine ar fi în acel moment) au împlinit 16 ani, la aceasta varsta  adolescentii ar trebui sa-si exploreze viata, pe cand in film este prezentat intr-un mod greu as zice, ideea de a acorda prioritate dragostei.

Angourice Rice (Rhiannon in film) este fermecatoare, afiseaza pe ecran  o fata la varsta de 16 ani visand la speranta ideii de dragoste pura si adolecentina.

Every Day încearcă să ne învețe câteva lecții de viață, dar trece pe ceea ce pare a fi mai important. Te face să rămâi blocat în filmul care prezintă viața ca și când prioritățile nu ar trebui să fie acolo, comoditatea de a atrage mai multă audiență asupra dramelor adolescentine, mai degrabă decât a spune o poveste despre o viață complicată a doi oameni care și-au schimbat fiecare viața pentru totdeauna.

Filmul Every Day este de astazi in cinematografe, distribuit de Forum Film.

Andreea Teodora
''You can’t live your life for other people. You’ve got to do what’s right for you, even if it hurts some people you love'' - The Notebook