[Cronica] – Teen Wolf (2011-2017)

De cand au aparut filmele si serialele cu adolescenti, nu mi-as fi inchipuit niciodata ca o sa ador atat de mult Teen Wolf, fiind cu varcolaci pe care eu nu-i suport in general. Teen Wolf e un serial creat de Jeff Davis pentru postul de televizune MTV si care, dupa parerea mea merita sa aiba cel putin 10 sezoane. In afara faptului ca Teen Wolf are povesti cu si despre varcolaci, include si alte elemente precum : banshee, kitsune, kanima, coyote etc.

Acest serial spune povestea unui adolescent in varsta de 15 ani Scott McCall (Tyler Posey), care devine varcolac in urma unei muscaturi. De-a lungul sezoanelor, Scott incearca sa gaseasca raspunsurile la intrebarile pe care si le pune cu privire la noua sa viata de varcolac. El este ajutat de prietenul sau cel mai bun Stiles Stilinski (Dylan O’Brien), vesnic indragostit de colega si prietena sa Lydia Martin (Holland Roden). Lydia si Stilles sunt doua fete ale aceleasi monede. Lydia Martin e genul de fata care se imbraca in diferite rochii si poarta doar pantofi cu toc. Insa, spre sfarsitul sezonului trei, ea afla ca exista un secret pe care nici ea nu-l cunoaste : este banshee.  Cand Scott se indragosteste pentru prima data de fata unor vanatori de varcolaci, Allison Argent (Crystal Reed), relatia lor este supusa la fel si fel de incercari. Dupa ce ea afla la sfarsitul sezonului 1 ca Scott este varcolac, nu renunta si accepta sa fie cu el pana la capat. Tatal ei, Argent  (Jr Bourne) se opune acestei relatii insa, Allison nu se lasa invinsa si reuseste in cele din urma sa ramana cu Scott.

Fiecare sezon are o poveste si apar atat de multe personaje noi incat incepi sa le adori cu usurinta. Personajul meu preferat este Derek Hale (Tyler Hoechlin). De ce? Pentru ca l-am indragit inca din primul sezon, si in afara faptului ca este actorul meu preferat are o poveste care mi-a intrat in suflet si, oricat de rau incearca sa para el nu e asa. Derek ramane fara familie din cauza ca familia Argent i-a ucis-o dandu-i foc la casa. Cu toate acestea, Derek incearca din greu sa-si gaseasca simtul familiar facandu-si propria haita si consolizandusi-o. Devine din ce in ce mai puternic si se gandeste doar la organizarea unei armate ca sa se protejeze  de vanatori. El cauta tineri care nu pot trece peste anumite probleme si care isi doresc puterea suprema. Pentru mine, Derek Hale este tipul de barbat pe care si l-ar dori orice femeie. Desigur, in serial si el traieste povesti de dragoste care nu au un final tocmai fericit. Printre actorii cunoscuti ii mai putem zari si pe Shelley Hennig, Arden Cho, Daniel Sharman, Cody Christian sau Adelaide Kane.

Pentru iubitorii de fantasy, supranatural si ai povestilor de dragoste recomand Teen Wolf si daca nu ati apucat sa-l vedeti inca o puteti face.

60   Posts

4 thoughts on “[Cronica] – Teen Wolf (2011-2017)

1. La bună regăsire!
    Mă bucur să vă pot informa că blogul ldclement.wordpress com şi-a reluat ativitatea. Autorul conţinutului său vă invită să-l vizitaţi din când în când! Aşa va proceda şi el (din când în când). Cu bine, pe curând!