[Cronica de film] – I Feel Pretty (2018)

I Feel Pretty este cel de-al treilea proiect de lungmetraj al lui Amy Schumer cu ea într-un rol principal. Abby Kohn și Marc Silverstein au co-scris și co-regizat acest film. Ei au o istorie consistentă de a scrie scenarii mediocre de comedie, dar I Feel Pretty ii regaseste pentru prima data in scaunele regizorale. Aș spune că filmul pe care l-au creat a meritat așteptările.

Michelle Williams ca Avery LeClaire a fost de departe cea mai bună interpretare în film. Ea a fost în mod clar cea mai buna actrita și cred că filmul merită vazut doar pentru performanța ei. Nu poți lua premiza foarte in serios, altfel vei renunta la vizionarea lui dupa nici 20 de minute.

Filmul are o temă admirabilă pe care o urmează în tot ceea ce înseamnă să crezi și să te iubești pe tine. Corporațiile, celebritățile și conturile de social media întăresc în mod constant ceea ce face o persoană presupusă a fi frumoasă. Din păcate, cultura modernă este cu adevărat brutală pentru femei. Există atât de multe moduri în care femeilor le este spus că nu sunt destul de bune, ducând la probleme serioase de încredere. Oamenii pe care îi vedem la televizor și în filme foarte rar arată ca persoana pe care o vedem în oglindă în fiecare dimineață. Conturile media sociale pe diferite platforme sunt doar persoane care încearcă să evidențieze punctele lor forte percepute în timp ce încearcă simultan să își ascundă slăbiciunile percepute. Este o luptă fără sfârșit pentru plăceri, urmări, retweet-uri, reposturi și prieteni digitali.

I Feel Pretty ne aduce aminte ca exista o alternativa, să te bați peste ceea ce îți spune societatea, sunt defectele tale, calitatile tale, nu conteaza ca esti gras sau slab. Mesajul pe care acesta il transmite este acela ca noi trebuie sa ne iubim indiferent de cum aratam, atitudinea e ceea ce conteaza.

Filmul apare in cinematografe din 4 mai, distribuit de Ro Image.