Cronica de film: Nine Lives (2016)

• nine-lives-832658l (1)Regia: Barry Sonnenfeld
  • Scenaristi: Ben Shiffrin, Dan Antoniazzi, Gwyn Lurie, Matt Allen, Caleb Wilson
  • Distribuție: Kevin Spacey, Jennifer Garner, Christopher Walken, Robbie Amell, Malina Weissman
  • Distribuitor: Ro Image
  • Dată lansare: 26 august 2016
  • Sinopsis: Presat de timp, ajunge la singurul pet shop deschis, care, însă, nu e unul magic, așa că nici pisica pe care o cumpără de acolo nu va fi una obișnuită. În drum spre petrecerea fiicei sale are un accident și, când își vine în fire, mai să și-o piardă din nou: se trezește prins în corpul pisicii de la magazinul magic de animale de companie! Oare va reuși să redevină afaceristul fără sentimente, cum era înainte de “transformare”? Sau viața îi dă o lecție și îl ține captiv în pufoșenia pe care toată familia lui o va îndrăgi, mai puțin el, care ura pisicile, până ce va deveni un om mai bun?

Filmul ”Nine Lives” este regizat de Barry Sonnenfeld cel care s-a ocupat de trilogia ”Men in black” avandu-i in rolurile principale pe Kevin Spacey si Jennifer Garner.

Pentru mine acest film a insemnat multe atat din punct de vedere distractiv cat si pentru faptul ca si inveti ceva din el. Este o comedie spumoasa, un film care poate fi vizionat in weekend, impreuna cu familia si prietenii.
Kevin Spacey interpreteaza rolul lui Tom Brand, un director ciufut si care crede ca totul i se cuvine. Totul are insa sa se intoarca impotriva lui. In momentul in care este ziua fiicei lui, el se hotaraste sa ii faca cadou ceva ce ea isi dorea mult : o pisica – ceea ce lui nu ii placea deloc, ura pisicile foarte mult. Pai cum sa iei un animal fara sa il iubesti? In cazul asta risti multe. Mai ales ca dupa cum bine stiti, pisicile si oamenii au ceva foarte pretios in comun : se pot reincarna. Acest lucru a fost incercat pe pielea lui Tom care, dupa un salt spectaculos de pe acoperisul unui zgarie nori, sufletul lui s-a incarnate in pielea lui Mr. Fuzzy Pants – o pisica nazdravana insa si foarte desteapta in acelasi timp. Cum se va descurca Tom in aceasta situatie? Ramane sa aflati voi.
Filmul nu este asa de rau precum criticii scriu. Bineinteles, este o poveste fictiva, dar cu o poveste draguta.
”Nine lives” intra in cinematografe din 26 august, distribuit de Ro Image.