[Cronica de film] – Nerve (2016)

“Welcome to Nerve – a game like Truth or Dare, minus the Truth. Watchers pay to watch. Players play to wincash and glory. Are you a player or a watcher? Are you a watcher or a player?”

‘Nerve’ este regizat de Herny Joost si de Ariel Schullman, in el joaca Emma Roberts, Dave Franco, Miles Heizer, Emily Meade.

Este un thriller bun, prezinta momente intense, putina actiune si putin romantism. Este un mix reusit intre toate aceatea si este captivant felul in care te trimite in mijlocul actiunii filmului. Sunt momente in care te face sa te simti ca si cum ai fi inauntrul computerului si vezi actiunea din punctul lui, exista si momente in care simti ca esti in pielea personajului. Te face sa te simti ca un spectator la actiunile din telefonul lor. Sunt niste cadre foarte bune. Este ceva mai mult deca este expus si asta il face interesant.
Niciodata nu te pune cu internetul. Internetul nu este intotdeauna bun sau rau, depinde cum este folosit de oameni, iar acest film arata partea rea. Cel mai rau lucru pe care oamenii il pot face cu el este un joc numit Nerve, care provoaca oamenii sa faca lucruri pentru a castiga bani. Cu cat jocul avanseaza, cu atat provocarile devin din ce in ce mai periculoase. Oamenii pot fi ori jucatori, ori spectatori, iar spectatorii decid provocarile.
‘Nerve’ este o poveste moderna atunci cand fata intalneste baiatul si se infiripa o poveste de dragoste. Vee este o fata normala ce termina liceul si este prinsa in febra jocului online numit ‘Nerve’. Asa il intalneste pe Ian si ajung sa participe amandoi la provocarile jocului.
Vee, interpretat de nepoata Juliei Roberts, Emma Roberts ofera o performanta uluitoare. De obicei o vedem pe Emma în rom-com-uri sau comedii comune de la Hollywood. Dave Franco il interpreteaza pe Ian, care este un rebel în cadrul societății si care își asumă riscuri pentru a impresiona oamenii. Cu toate acestea, aflăm că are o inimă buna și îi pasă de Vee de care se apropie. El este cel mai tânăr dintre cei trei frați Tom Franco și James Franco.
In concluzie, Nerve este film stralucit, distractiv, dar care portretizeaza puterea internetului si pericolul din social media. Recomand acest film!

Detalii film:

Regizori:  Henry Joost, Ariel Schulman
Scenariul:  Jessica Sharzer
Distribuție:  Miles Heizer, Kimiko Glenn, Emma Roberts, Emily Meade, Dave Franco
Dată lansare: 16 septembrie 2016
Sinopsis: Frumoasa liceană Vee descoperă și prinde gustul unui joc online de adevăr și provocare. Problemele apar atunci când tânăra realizează că fiecare mișcare îi este dictată de o comunitate anonimă de „privitori”.

Filmul Nerve intra in cinematografe din 16 septembrie, distribuit de Freeman Entertainment.