[Cronica de film] – Warcraft (2016)

Regia : Duncan Jones
Scenaristi:  Charles Leavitt, Duncan Jon
Distributie:  Travis Fimmel, Paula Patton, Ben Foster, Dominic Cooper, Toby Kebbell, Ben Schnetzer, Robert Kazinsky, Daniel Wu
Distribuitor: Ro Image
Data de lansare: 10 iunie 2016

Sinopsis:

Lupte cumplite zguduie planeta Azeroth, căci oamenii trebuie să înfrunte orcii pentru a înclina o dată pentru totdeauna balanța unei confruntări milenare. Oamenii se unesc în Alianța condusă de Anduin Lothar (Travis Fimmel), un erou de război care a sacrificat totul în luptă. Cu regele Llane Wrynn și regina Taria de partea sa, Anduin trebuie să facă tot ce-i stă în puteri pentru ca omenirea să câștige războiul. De cealaltă parte a baricadei se află Orgrim, liderul Hoardei de orci, și el dispus să sacrifice totul pentru a-și salva poporul și familia de la dispariție. Orgrim se va dovedi un redutabil inamic în războiul ce va schimba o dată pentru totdeauna Azeroth.

Odata ajuns la film, am fost uluit de coada imensa de oameni, care stateau la coada de bilete. Mi-a parut bine totusi, sansele ca filmul sa fie un succes, crescand considerabil in mintea mea. Acum cativa ani buni ma jucam si eu ”World of Warcraft” ca toti ceilalti prieteni de varsta mea. Dar nefiind un impatimit al jocurilor, povestea m-a tinut doar 2-3 luni.
Daca te gandesti ca e un film bazat pe un joc pe calculator si crezi ca e plictisitor sau vreun esec, te vei insela. Este incredibil! Chiar dacă nu cunosti jocul sau nu l-ai jucat, este extraordinar, bogat in efecte speciale, o poveste fantastica pe un taram fictional, cu actori care joaca foarte bine in rolurile oferite, cu alte cuvinte atmosfera este impresionanta.
Actorii principali Paula Patton (Garona),  Travis Fimmel (Lothar)  si Ben Foster (Medivh) si-au interpretat personajele foarte bine, amintindu-mi perfect de joc. Ochelarii 3D m-au facut sa ma simt ca in liceu cand imi petreceam noptile jucandu-ma World of Warcraft. Povestea se axeaza pe jocul World of Warcraft si prezinta o lume uimitoare care dezvolta lupta dintre doua rase ce lupta pentru teritorii, punandu-se accentul pe razboi. Actiunea e plina de situatii imprevizibile care capteaza privitorul si il tin atent pe tot parcursul filmului.
Lumea fantastică este atât de credibilă si de bine realizata pe calculator incat crezi ca e reala. Finalul prezinta si o intorsatura in actiunea filmului, fiind probabil continuat intr-o viitoare parte. Efectele speciale sunt foarte bine realizate.  Filmul mi-a placut foarte mult, asa ca de abia astept si continuarea.
”Warcraft” intra in cinematografe din 10 iunie in format 2D, 3D si 3D IMAX, distribuit de Ro Image.

Articol scris de Vlad Dulama.

One thought on “[Cronica de film] – Warcraft (2016)