[Cronica de film] – Savva: inimă de războinic (2015)

Personal, îndrăgesc desenele animate deoarece îmi inspiră fericire, bucurie şi per total o stare de bine care nu se poate explica doar în cuvinte, ci care mai degrabă se simte în suflet, în adâncul lui, unde este depozitată gingăşia şi nevinovăţia unei copilării plină de blândeţe.

Savva este un băieţel ce trăieşte împreună cu mama sa într-un sat ce era cândva protejat de o haită de lupi albi. Dar lupii au dispărut după ce un blestem a fost pus asupra lor. Aşadar, sătenii au rămas fără nimeni să îi protejeze de creaturile rău intenţionate ce le dau târcoale.Hienele terorizează satul, şi iau oameni pentru a îi face sclavii Mamei Zho Zi, conducătoarea maimuţelor şi gorilelor. Mama lui Savva îl ascunde pe fiul său sub casă pentru a îl proteja, dar acesta decide că nu poate sta pasiv la evenimentele ce se întâmplă în sat şi trebuie să vină să o ajute pe mama lui şi pe ceilalţi săteni. Pentru a putea fi util, el trebuie să îl găsească pe vrăjitorul ce a îndepărtat lupii albi.In timpul misiunii, Savva întâlneşte un lup alb ce este dispus să îl ajute, pentru că şi lupul vrea să îndrepte evenimentul ce a alungat lupii. Pe drum, cei doi întâlnesc noi personaje ce sunt dispuse să îi ajute ,nu din plăcerea de a ajuta, ci din propriile interese.

Pelicula este cotată pe IMDB cu o notă mediocră de 4,8. De ce? Pentru că nu este un film comercial, precum cele de la Disney şi Pixar? Pentru că bugetul acestui film nu are sute de milioane de dolari? Asta nu inseamnă că este rău.  Mi-a plăcut filmul. Bineînţeles că este un film simplu, pentru că este un film animat. Dar e un film minunat , inteligent, adorabil, emoţionant şi foarte amuzant! Există scene foarte amuzante şi câteva glume pe alocuri, iar personajele sunt extraordinare. O animaţie foarte frumoasă pentru copii şi nu numai. Vă recomand să-l vedeţi!
Savva: Inimă de războinic  este o animaţie încântătoare despre iertare, dragoste, prietenie şi munca în echipă. Este o animaţie potrivită pentru întreaga familie.

Regia: Maksim Fadeev

Distribuţia (voci): Milla Jovovich, Whoopi Goldberg, Sharon Stone, Joe Pesci, Will Chase

Sinopsis:  Într-o pădure fermecată, locuitorii au uitat de mult ce înseamnă pericolul, până când într-o zi armonia şi liniştea tuturor este distrusă de făpturi malefice care le atacă satul.
Savva, un băieţel foarte ascultător, reuşeşte să scape şi să se ascundă de răufăcători. Acum, întreaga răspundere pentru salvarea familiei şi a prietenilor îi revine unui copil care trebuie să găsească o soluţie miraculoasă. Singur într-o pădure uriaşă, Savva va cunoaşte noi personaje fantastice şi îşi va face prieteni de nădejde.

Savva: Inimă de războinic intră în cinematografe pe 11 decembrie şi este distribuit în România de Freeman Entertainment.