[Cronica] – Fear The Walking Dead sezonul 2: Episoadele 8 si 9

Movie-Trends-Fear-The-Walking

Pe măsură ce ne îmbarcăm la a doua jumătate a sezonului doi din Fear the Walking Dead, familiile Clark/Manawa, Salazar și Strand se destramă. Evenimentele care s-au petrecut pe vasul Abigail au dus personajele noastre în derivă. Acum ei trebuie să-și găsească propriile căi de supraviețuire. Alicia se luptă cu refuzul lui Madison de a-l lăsa pe Nick să plece, în timp ce Travis încearcă să-l protejeze pe Chris de întunericul apocaliptic care amenință să-l consume. Strand este pierdut în durere, iar puterea trecutului întunecat al lui Daniel a lăsat-o pe Ofelia dezamăgită în privința supraviețuirii și clădirii unei vieți noi.

Spre deosebire de serialul The Walking Dead (un alt serial marca AMC axat pe același gen) care și-a anunțat începerea noului sezon pe 23 octombrie 2016, Fear The Walking Dead a decis sa reia sezonul 2 mult mai devreme, respectiv începând cu 21 august 2016, bucurându-și, astfel, fanii captivați de acest gen care se cam plictiseau în vacanța de seriale. Deci, puncte în plus pentru Fear The Walking Dead.
Episodul 8 începe într-un mod destul de nou pentru acest serial, respectiv urmărind evoluția unui singur personaj (a lui Nick) din momentul la care a decis să părăsească grupul alături de care a supraviețuit în aventura începută în acest univers al The Walking Dead.
Fear-the-walking-dead-episode-208-nick-dillane-935
Nick, care, în continuare, are propria sa percepția fantezistă  asupra acestor zombi, decide să își continue călătoria singur, încercând să se strecoare printre aceștia prin imprimarea mirosului lor pe propria piele. În continuare consideră că nu ar trebui uciși iar naivitatea lui este pedepsită de către regizor, care îl supune la încercări diferite care îi pune sub semnul întrebării însăși supraviețuirea. Astfel, Nick va fi aproape împușcat de alți supraviețuitori care se comportă ca lideri și aproape mâncat de câini. Scapă însă doar mușcat de câini și aproape inconștient din cauza infecției create de mușcătură, de insolație și de deshidratare, își continuă drumul alături de un grup de zombi, considerând că safety is in numbers.
Cu toate acestea, se pare că ghinionul nu continuă să îl ocolească. Are loc o nouă întâlnire cu liderii care erau pe punctul de a-l împușca prima dată, însă și de data asta are noroc, fiind salvat chiar la limită. Altfel, ar fi fost pe punctul de a sfârși devorat de către grupul alături de care a mers, din cauza faptului că a leșinat în mijlocul lor, slăbit fiind de la deshidratare și inaniție.
Aflăm în acest episod care au fost cauzele care l-au aruncat pe Nick din nou în brațele drogurilor (moartea tatălui său) și cum și-a pierdut prietena cu care fusese internat în centrul de dezintoxicare, aceasta fiind una dintre primele victime ale virusului creator de zombi.
FTWDS2E1Group-1
Episodul 9 continuă povestea grupului format din Madison, Alicia, Ofelia și Victor care își continuă drumul încercând să se refugieze către ambarcațiune. Însă, când ajung în locul în care ar fi trebuit să fie ancorată barca, constată că aceasta nu mai există, fiind luată de valuri și dusă în larg. Astfel, sunt nevoiți să își continue călătoria, lăsând totuși un mesaj pentru Travis, în cazul care acesta i-ar fi ajuns din urmă.
Ajung în cele din urmă la un resort abandonat, care pare să fie gol, adică fără zombi. După ce inspectează partea de jos a acestuia, respectiv barul și restaurantul, decid să inspecteze și restul resortului. Alicia și Ofelia decid să inspecteze camerele din hotel, Madison și Victor rămânând la barul din hotel. După câteva pahare, Madison împărtășește detalii din viața ei personală, menționând inclusiv cum a murit soțul ei și afirmând despre Nick că ”he was lost since he was born” părând că regretă faptul că a decis să păstreze sarcina.
Alice observă că încă mai există apă caldă în hotel și agreează cu Ofelia să își facă baie pe rând, prima fiind Alice. Când iese din baie observă zombi aruncându-se de la balcoanele celorlalte camere iar Ofelia lipsește. Între timp și Madison și Victor sunt atacați de un grup compact de zombi, refugiindu-se după bar.
În acest episod aflăm și despre Nick care a fost salvat de către Luciana, liderul unui alt grup de supraviețuitori, fiind adus în refugiul acestora și implicându-l în diversele activități ale grupului (cum este, de exemplu, reaprovizionarea cu hrană și apă de la un alt grup de supraviețuitori stabiliți într-un supermarket abandonat, în schimbul medicamentelor).
Totuși, și în acest grup se pare că există surprize. Credința exprimată a acestui grup este aceea potrivit căreia oamenii din moarte vin și se predau morții, moartea fiind o continuare. Și acest grup își păstrează zombii, fără să îi omoare iar, din când în când, voluntari intră în mijlocul lor, drept ofrandă în vederea asigurării liniștii celor în viață. Credința exprimată a Lucianei este aceea că va veni o nouă lume formată din toți aceștizombicare vor reînvia.
Se pare că acțiunea în acest serial abia acum începe, episoadele de până acum fiind doar un preludiu. Avem grupul inițial divizat, unii încercând să îi regăsească pe ceilalți și, între timp, încercând să supraviețuiască în această lume a zombilor, fiecare în funcție cum a reușit să se adapteze la această nouă ordine.  Astfel, se pare că the best is yet to come și așteptăm cu nerăbdare noile episoade.
”Fear The Walking Dead” revine la AMC Romania din 22 august de la ora 4:00 si 22:00.

2 thoughts on “[Cronica] – Fear The Walking Dead sezonul 2: Episoadele 8 si 9