[Cronica de film] – Sultan (2016)

sultan-754121l

• Regia:  Ali Abbas Zafar
  • Scenariul: Aditya Chopra
  • Distribuție:   Salman Khan, Anushka Sharma, Randeep Hooda, Amit Sadh
  • Distribuitor: BML Movie Entertainment
  • Dată lansare: 15 iulie 2016
  • Sinopsis: Sultan (Salman Khan) are lumea la picioare: este campionul la lupte libere din micul său orăşel indian, iar asta îl face să viseze că îşi va reprezenta ţara la Jocurile Olimpice. Când o întâlneşte pe frumoasa şi energica Aarfa (Anushka Sharma), campioana la lupte libere din oraş, chiar că nu îşi poate dori mai mult, acum că dragostea şi gloria sunt atât de aproape. Dar calea către succes este una plină de obstacole, iar Sultan va avea nevoie de multă perseverenţă pentru a-şi atinge visul.

”Sultan’‘ este un film regizat de Ali Abbas Zafar, iar in centrul atentiei ii avem pe actorii Salman Khan si Anushka Sharma.
Filmul il prezinta pe  Sultan, un wrestler care cunoaste succesul si faima prea repede si uita, ramane umil iar aroganța sa ii asigură caderea lui și ajunge, in final, lefter. Dupa opt ani  se iveste sansa de  izbavire  și este dispus sa depaseasca toate obstacolele pentru a castiga respectul pierdut.
Acest film este de 2 ore și 50 de minute, motivul principal fiind abundența de melodii din film, dar daca treci cu vederea, este un film a carei actiune curge foarte bine. Salman este presarat cu scene de lupta care intaresc credibilitatea filmului iar actrita Anushka are un rol umil și credibil. Filmul este bine structurat iar dialogul este bine executat, actiunea filmului fiind dezvoltata si cu ajutorul personajelor jucate de Randeep Hooda, Amit sadh si Anant Vidhaat Sharma.
Singurul lucru care incetineste filmul este numarul mare de cantece insa e in regula si este mai placut decat alte filme in care joaca Salman. Spre deosebire de alte filme ale sale (Dabbang, Ready), aceasta nu pune accent pe  bufonerie pentru a reusi sa te distreze. Daca aveti timp liber si doriti să vizionati un film care sa va destinda va sugerez acest film.

”Sultan” a intrat in cinematografe din 15 iulie, distribuit de BML Movie Entertainment.