[Cronica de film] – Fallen (2016)

Cand am auzit ca o sa apara film la seria Fallen de Lauren Kate am fost foarte fericita si incantata. Este prima serie de care m-am indragostit si spun cu sinceritate ca filmul este unul de care il veti indragi. Actorii nu sunt cine stie ce dar intra foarte bine in rolul personajelor si cu toate ca la filmari a fost de fata si Lauren (autoarea) consider ca au facut o treaba buna.
Lucinda Price o adolescenta frumoasa, este trimisa de catre parinti la o scoala reformatoare Sword & Cross prin urma unui eveniment tragic din trecutul ei. Luce ascunde un secret tulburator : este urmarita de umbre negre care apar deasupra capului in cele mai nepotrivite momente din viata ei distrugandu-i existenta si punand-o in situatii stanjenitoare. La scoala Sword & Cross intalneste fete noi si oameni interesanti printre care si misteriosul Daniel Grigori (blond cu ochii albastrii – interpretat de Jeremy Irvine in film) de care se si indragosteste. Penn, fiica gradinarului de care Luce se ataseaza si leaga o prietenie frumoasa. Penn o va ajuta sa descopere secrete despre Daniel. Luce flitreaza si cu Cameron Briel (brunet si cu niste ochi verzi) care imediat o seduce si totodata este grijuliu cu ea. Cu toate ca eroina noastra se simte bine in prezenta lui Cam, inima si mintea ei sunt la Daniel pe care realizeaza ca il cunoaste de undeva si ca s-au mai intalnit in trecut. Daniel si Luce sunt blestemati pentru ca iubirea este veche de mii de secole si se sfarseste tragic ori de cate ori se intalnesc. Daniel Grigori este un inger cazut si de fiecare data cand Luce apare odata la 17 ani se indragoste de ea. Doar ca atunci cand se aproprie prea mult unul de altul dragostea o mistuie si Luce moare. Vor putea oare sa rupa acest blestem si sa traiasca fericiti pana la adanci batraneti ?

Ceea ce mi-a placut a fost faptul ca Lauren Kate a creeat o lume plina de vis si basm in care ingerii au propriile lor aripi si ca scoala Sword & Cross arata exact cum mi-o imaginam eu cand citeam cartile. Nu mi-o imaginam pe Luce interpretand-o de actrita Addison Timlin dar in principal a fost frumoasa cu parul ei negru ca pana corbului. Cameron Briel este interpretat de actorul Harrison Gilbertson. Am vazut filmul de cel putin trei ori si asa cum am spus mai sus puneti manuta sa il vedeti neaparat pentru ca este uluitor.

60   Posts