[Cronica] – Bitten (2014)

Pentru mine serialele trebuie sa aiba o poveste si actori buni pentru a fi pe placul meu asa cum nu am prea multe pe care le urmaresc, am ales sa va vorbesc despre Bitten.

Bitten pentru mine a fost si va ramane unul dintre cele mai frumoase seriale cu o poveste bazata pe cartile autoarei Kelley Armstrong. Din pacate, serialul are doar trei sezoane si redacteaza viata eroinei noastre: Elena Michaels (singura femeie varcolac din lume) interpretata de actrita Laura Vandervoort fiind actrita mea preferata in acest moment.

Din momentul in care Elena pleaca din haita ei departe de fostul iubit varcolac Clayton Danvers (care a si transformat-o) ea isi doreste sa se realizeze sau, ma rog sa incerce sa duca o viata normala langa logodnicul ei Philip cu care urmeaza sa se casatoreasca, asta pana cand Jeremy Danvers o cheama inapoi in Stonehaven. De aici lucrurile se complica: Elena isi va da seama ca iubirea pentru Clay nu a murit si totodata va fi pusa in pericol viata celor pe care ii iubeste.

Doar primele doua sezoane sunt realizate dupa carti deoarece din sezonul trei Elena isi va regasi familia de mult pierduta. Ceea ce mi-a placut a fost Laura care a jucat impecabil si mi-a aratat ca Elena nu este doar un personaj ci si o eroina care realizeaza tot ceea ce isi propune dar mai ales isi da viata pentru cei pe care ii iubeste. Chiar daca, Clay a muscat-o si a transformat-o in varcolac cand revine in haita, Elena il iarta si lupta alaturi de el. Apoi mi-a mai placut Nick care si el la randul sau este interpretat de actorul Steve Lund pe care il stiti din Reign, Haven, etc. I

n serial veti gasi multe scene de sex, de actiune si bineinteles luptele cu varcolaci. Ce nu mi-a placut a fost sezonul 3 care nu a mai avut nici o legatura cu cartile.

Primul episod: 11 ianuarie 2014
Ultimul episod: 15 aprilie 2016