[Cronica de film]- My Big Fat Greek Wedding 2 (2016)

In urmã cu 14 ani, un mic film, care a apãrut de nicãieri, a dovedit prin amuzament, intriga si personaje umane ca este cheia unui mare succes. Filmul se numea My Big Fat Greek Wedding. Atunci cand actrita de origine greco-americana Toula (Nia Vardalos) il intalneste pe instaritul Ian (John Corbett) relatia care se infiripa intre cei doi este sortita sã dureze, dar asta nu înainte ca familia ei sa il testeze.
Inaintand pana in 2016 si continuand actiunea din primul film, in My Big Fat Greek Wedding 2 revizitam personajele consacrate surprinzandu-i pe Toula si Ian care fac fata cu greutate realitãtilor vietii de pãrintii, ingrijindu-se de fiica lor, curând studenta la colegiu,pe nume Paris (Elena Kampouris). La fel ca majoritatea pãrintilor cu copii , ei duc o viata mai neglijata facand sacrificii în favoarea fiicei lor. Alaturi de acestia si pãrintii lui Toula, Gus (Michael Constantin) si Maria (Lainie Kazan) îmbãtrânesc odata cu trecerea timpului.
Intriga filmului se desfasoara în jurul a douã situatii: Toula si Ian observa ca fata lor a crescut si faptul ca Maria si  Gus nu au oficializat certificatul de casatorie. Ca multe femei de varsta mijlocie, Toula se imparte intre cresterea copilului, mentinerea pe linia de plutire a propriei casatorii si grija de pãrintii ei în vârstã. Umorul filmului este prezentat prin faptul ca preotul care a oficializat casatoria dintre Gus si Maria, nu a semnat certificatul de casatorie, astfel nelegalizand casatoria.
Nu este usor sa scrii o continuare, mai ales o continuare la un film pe care nimeni nu-l astepta sã fie de succes insa abordarea scenaristei de succes Nia Vardalos a fost una foarte inteligenta. Ea a asteptat pânã când viata i-a dat experienta si scânteia care va contribui la acest scenariu. Fanii primului film nu vor fi dezamãgiti astfel farmecul, umorul si originalitatea  au fost transferate cu succes in aceasta continuare. Vi-l recomand cu placere.
My Big Fat Greek Wedding 2 intra in cinematografe pe 1 Aprilie si este distribuit de Freeman Entertainemnt.

One thought on “[Cronica de film]- My Big Fat Greek Wedding 2 (2016)