[Cronica de film] – We Are Your Friends (2015)

Trebuie să recunosc că am fost un pic sceptică cu privire la a merge şi a investi timpul meu în acest film. Nu eram sigură daca mi-ar fi plăcut, ca sa fiu sinceră. Da, imi place Zac Efron dar nu aşa de înnebunită cum majoritatea fetelor par a fi. Din păcate, cred că majoritatea oamenilor care vor merge pentru a viziona filmul vor fi fanii nebuni ai francizei Disney “High School Musical”.

“We are your friends” (regizat de Max Joseph) îl are în centru pe ambiţiosul DJ Cole Carter (Zac Efron) şi pe cei trei prieteni ai săi Mason (Jason Weston), Ollie (Shiloh Fernandez) si Squirrel (Alex Shaffer) stabilit la Hollywood pentru a deveni un DJ de renume internaţională. Împrietenit cu carismaticul DJ James (Wes Bentley) care, curând devine mentorul său, îl ajută pe Cole să îşi găsească propria lui melodie. Lucrurile se complică atunci când Cole are ochi pentru asistenta sau prietena lui James ( Emily Ratajkowski )
we-are-your-friends-shot

Există câteva aspecte care mi-au plăcut în acest film. În primul rând, creativitatea lui Max Joseph. Pentru cine nu îl cunoaşte, el a apărut în seria “Catfish” de pe MTV. Peisajele şi fundalurile au fost de necrezut, absolut uimitoare. În al doilea rând, muzica. Pe tot parcusul filmului, îţi venea pur şi simplu să te mişti. Asta e ceea ce face muzica electronică din tine. Nu poţi să iti controlezi trupul, doar te mişti. Mi-a plăcut cum Cole (Zac Efron) descrie:
“It’s the DJ’s job to get crowd out of their heads and into their bodies. I like to start them off at about 125 BPM once you lock into their heart rate you start bringing them up song by song”.
Asta explică atât de multe!

Puteţi vedea o conexiunea între Cole şi Sophie. James nu îmi place deoarece este atât de arogant şi plin de el. Cu toate acestea, îl ajută pe Cole să îşi găsească propria lui melodie. Din cei trei prieteni ai lui Cole cel mai mult îmi place Mason, nu ştiu dacă din cauză ca este un optimist sau cel mai nebun din gaşcă. Ollie este un personaj mai realist şi Squirrel este tipul inocent. Toţi cei patru au un vis şi vor să-l realizeze,dar curând vor afla că nu este aşa uşor precum pare.

Per ansamblu, “We are your friends” a fost un film destul de bun. Kudos pentru Zac Efron, Jonny Weston, Shiloh Fernandez, Alex Shaffer, Wes Bentley şi Emily Ratajkowski. S-a putut vedea o chimie între toţi actorii şi asta este tot ce contează. Fără chimie acest lucru nu merge. Max Joseph, Meaghen Oppenheimer şi Richard Silverman au făcut o treabă bună în privinţa regiei şi a scenariului.

Dacă vă învârtiţi în lumea DJ-ilor sau pur şi simplu iubiți EDM (Electronic Dance Music) sunt sigură că veţi iubi acest film.