• Scris de:Brian Duffield,Akiva Goldsman,Mark Bomback(scenariu)
  • Bazat pe romanul lui Veronica Roth
  • In rolurile principale:Shailene Woodley,Theo James,Ansel Elgort,Miles Teller
  • Lansat: 20 martie 2015
  • Durata:119 minute

Sinopsis

Demascaţi ca fiind Divergenţi – oameni care nu se încadrează într-una din cele cinci categorii (“facţiuni”) ale societăţii – Tris (Shailene Woodley) şi Four (Theo James) sunt acum în postura de fugari, vânaţi de Jeanine (Kate Winslet), liderul avid de putere al facţiunii Erudiţilor. În timp ce grupurile de trădători Neînfricaţi, sub comanda lui Jeanine, răscolesc ruinele oraşului Chicago în căutare de Divergenţi, Tris şi Four străbat oraşul în speranţa de a-şi găsi aliaţi printre membrii facţiunilor Prieteniei, Abnegaţiei, Candorii şi Neînfricaţilor, precum şi din rândurile rebelilor fără facţiune. Cu inima zdrobită şi simţindu-se vinovată pentru moartea familiei şi prietenilor săi, Tris încearcă cu disperare să afle secretul pe care părinţii ei îl apăraseră cu viaţa şi care explică de ce Jeanine nu s-ar da în lături de la nimic pentru a o captura. Disperată să-i protejeze pe cei dragi, ea trebuie să facă faţă unor provocări imposibile pe măsură ce află adevărul despre trecutul şi viitorul lumii în care trăiesc.

1cfc0f766fdeff5320923184e026b094a6d1d634

Am așteptat cu sufletul la gură al doilea film din seria Divergent. Primul film mi-a placut, am citit și cartea între timp și până să apară Insurgent am terminat și trilogia. Am avut ocazia să urmăresc filmul weekend-ul trecut la cinema. Recunosc, am fost puțin dezamăgită deoarece nu a respectat cartea și au schimbat puțin intriga. Filmul a fost bun, dar nu chiar atât de bun precum a fost Divergent. Filmul este foarte diferit de carte deoarece acesta se concentreaza pe o cutie care poate fi deschis  doar de către Divergenti care, în mod clar nu este in carte.

Să vorbim despre actori. Shailene Woodley (aka Tris) și Theo James (aka Four) au interpretat foarte bine personajele lor,de asemenea, Miles Teller (aka Peter), Ansel Elgort (aka Caleb) și ceilalți.

Totuși, încă mai am scenele mele favorite. Una este partea când Shailene (Tris) a luat serul adevărului și a spus secretele ei celor din Candoare și celălalt este atunci când  au deschis în cele din urmă cutia și au văzut mesajul de la o femeie într-o hologramă  in care este Edith Prior, exact ca și în carte. Ar fi trebuit să adauge și citatul  când Edith își dezvăluie numele pentru că ar fi fost mult mai interesant pentru privitori.

Acum, trebuie să așteptăm pana la anul pentru a treia parte din Allegiant (Experiment). Să sperăm că va fi mult mai bun ca Insurgent și că va cuprinde tot ce e mai important din carte.